L’alumnat de 3r d’ESO acaba la matèria de tecnologia obligatòria, la qual té un pes important de matemàtiques aplicades i teoria sobre estructures, màquines i motors.

Amb SHERPA, es construeix el coneixement sobre les màquines simples, els mecanismes i les estructures de forma experimental, fomentant el pensament crític i el treball en equip de l’alumnat. S’introdueix al desenvolupament d’aplicacions mòbils, com a eina de comunicació per a l’estudi dels diferents tipus de motors i combustibles que disposen els vehicles actualment.

El torneig de robòtica que es proposa com a projecte final de curs permet aplicar les habilitats de programació en llenguatge python treballats i gaudir d’una experiència única.

Contingut

  • 1a avaluació
    • Estructures i esforços mecànics
    • Màquines simples i mecanismes
  • 2a avaluació
    • Vehicles: motors i combustió
    • Introducció al codi
  • 3a avaluació
    • Disseny de producte
    • Projecte: Torneig de robòtica

Durada

Curs complet