Projecte Cicle de l'aigua

Construeix i programa la teva maqueta sobre el cicle de l’aigua.

Què aprèn l'alumnat en aquest projecte?

Aquest projecte integra coneixements i habilitats relacionades amb el procés tecnològic, el dibuix tècnic i artístic, l’ús d’eines a l’aula de tecnologia i la programació en blocs de la placa micro:bit amb Makecode a partir del desenvolupament d’un projecte manipulatiu i interdisciplinar entre ciències i tecnologia.

Una experiència educativa que fomenta el treball en equip, la lògica, el pensament crític, la creativitat i la resolució de problemes de l’alumnat.

Durada: ~12 hores

Etapa educativa recomanada: 6è de primària i 1r d’ESO

Continguts del projecte

  • L’aigua

    • El cicle de l’aigua

    • Propietats i estats

    • Distribució de l’aigua en la superfície terrestre

  • L’aula de tecnologia: eines i el seu ús

  • El dibuix tècnic en la construcció d’objectes

  • Fases d’un projecte tecnològic

  • Programació de la placa micro:bit amb Makecode

  • Creació d’un enginy: La maqueta sobre el cicle de l’aigua

Què inclou el projecte?

  • Formació online pel professorat en programació amb micro:bit i MakeCode

  • Material didàctic digital multiplataforma

  • Kit de robòtica Cicle de l’aigua per cada 3 alumnes

  • Fungibles per a l’elaboració del projecte Cicle de l’aigua

Altres projectes d’interès

Per què escollir Make&Learn?

Experiència

Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.

Confiança

Més de 4.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.

Preu

Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.