Aprèn a identificar i seqüenciar ordres des de cicle inicial.
Ets a Inici > SHERPA > Experiències digitals > Pensament computacional II
En aquesta unitat didàctica, l’alumnat desenvolupa el pensament computacional. A partir d’activitats “unplugged”, és a dir sense pantalles, i activitats amb tauleta amb l’entorn code.org, l’alumnat aprèn a identificar i seqüenciar ordres, així com a aplicar bucles per a repetir instruccions.
Una experiència molt enriquidora per a abordar el pensament computacional en edats primerenques i fomentar el diàleg i la participació a l’aula.
Durada: 10-12 horesPensament computacional
Iniciació en el llenguatge de programació
Seqüències
Ordres: inici, endavant, endarrere, gir a la dreta i gir a l’esquerra
Estructures de programació: bucle i condicional
Estratègies de resolució de problemes
Entorn de programació Code.org
Formació online pel professorat
Suport en la planificació i implementació del mòdul SHERPA
Material didàctic digital multiplataforma
Kit Experiència: Pensament computacional II
Experiència
Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.
Confiança
Més de 14.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.
Preu
Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.
Experiència
Un equip de pedagogs, enginyers i dissenyadors llestos per pujar el nivell de les teves classes de tecnologia.
Confiança
Més de 18.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.
Preu
Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.