Pensament computacional II

Aprèn a identificar i seqüenciar ordres des de cicle inicial.

Què aprèn l'alumnat en aquesta experiència?

En aquesta unitat didàctica, l’alumnat desenvolupa el pensament computacional. A partir d’activitats “unplugged”, és a dir sense pantalles, i activitats amb tauleta amb l’entorn code.org, l’alumnat aprèn a identificar i seqüenciar ordres, així com a aplicar bucles per a repetir instruccions.

Una experiència molt enriquidora per a abordar el pensament computacional en edats primerenques i fomentar el diàleg i la participació a l’aula.

Durada: 10-12 hores

Continguts de l'experiència

  • Pensament computacional

  • Iniciació en el llenguatge de programació

    • Seqüències

    • Ordres: inici, endavant, endarrere, gir a la dreta i gir a l’esquerra

    • Estructures de programació: bucle i condicional

  • Estratègies de resolució de problemes

  • Entorn de programació Code.org

Què inclou?

  • Formació online pel professorat

  • Suport en la planificació i implementació del mòdul SHERPA

  • Material didàctic digital multiplataforma

  • Kit Experiència: Pensament computacional II

Sol·licita una demo

Altres experiències d’interès

Per què escollir Make&Learn?

Experiència

Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.

Confiança

Més de 14.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.

Preu

Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.

Obrir xat
1
En què et podem ajudar?
Hola, en què et podem ajudar? :)