Crea i programa un comandament amb micro:bit i Scratch.
Ets a Inici > SHERPA > Experiències digitals > Perseverance a Mart amb micro:bit
En aquesta unitat didàctica, l’alumnat aprèn a programar la placa micro:bit amb l’entorn de programació Scratch. A partir d’una presentació interactiva basada en la metodologia de treball per reptes, l’alumnat dissenya i programa l’escenari i els personatges de diferents jocs. Un conjunt de sabers i habilitats que aplica més tard en el desenvolupament d’un projecte: un comandament que controla el moviment d’una nau espacial.
Una experiència molt enriquidora on l’alumnat desenvolupa la creativitat, el pensament lògic i la resolució de problemes.
Durada: 10-12 hores
L’espai
Funcionament de la placa micro:bit
Sensors i actuadors de la micro:bit
Programació en blocs amb Scratch 3.0
Entorn de programació en blocs Scratch 3.0
Àrea de codi
Escenari
Personatges
Construcció d’un comandament amb la placa micro:bit
Formació online pel professorat
Suport en la planificació i implementació del mòdul SHERPA
Material didàctic digital multiplataforma
Kit Experiència: Perseverance a Mart
Experiència
Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.
Confiança
Més de 4.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.
Preu
Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.
Experiència
Un equip de pedagogs, enginyers i dissenyadors llestos per pujar el nivell de les teves classes de tecnologia.
Confiança
Més de 18.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.
Preu
Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.