Perseverance a Mart amb micro:bit

Crea i programa un comandament amb micro:bit i Scratch.

Què aprèn l'alumnat en aquesta experiència?

En aquesta unitat didàctica, l’alumnat aprèn a programar la placa micro:bit amb l’entorn de programació Scratch. A partir d’una presentació interactiva basada en la metodologia de treball per reptes, l’alumnat dissenya i programa l’escenari i els personatges de diferents jocs. Un conjunt de sabers i habilitats que aplica més tard en el desenvolupament d’un projecte: un comandament que controla el moviment d’una nau espacial.

Una experiència molt enriquidora on l’alumnat desenvolupa la creativitat, el pensament lògic i la resolució de problemes.

Durada: 10-12 hores

Continguts de l'experiència

  • L’espai

  • Funcionament de la placa micro:bit

  • Sensors i actuadors de la micro:bit

  • Programació en blocs amb Scratch 3.0

  • Entorn de programació en blocs Scratch 3.0

    • Àrea de codi

    • Escenari

    • Personatges

  • Construcció d’un comandament amb la placa micro:bit

Què inclou?

  • Formació online pel professorat

  • Suport en la planificació i implementació del mòdul SHERPA

  • Material didàctic digital multiplataforma

  • Kit Experiència: Perseverance a Mart

Sol·licita una demo

Altres experiències d’interès

Per què escollir Make&Learn?

Experiència

Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.

Confiança

Més de 4.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.

Preu

Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.