Fa ja uns anys que des de Make&Learn explorem amb entusiasme les possibilitats de la placa micro:bit i…
En la darrera entrada del blog vam compartir un recurs per celebrar la Castanyada a l’aula programant amb…
Amb motiu de la CodeWeek i la Castanyada, us presentem tres propostes per programar amb Scratch a l’aula,…
Introducció a Arduino amb el simulador Tinkercad circuits Prototipa projectes amb Arduino i visualitza el seu comportament en…
Què és una situació d’aprenentatge? L’entrada en vigència de la nova llei d’educació (LOMLOE) ha posat sobre taula…
L’educació està en constant evolució i adaptació per a respondre a les necessitats dels estudiants i a les…
Sabies que la tecnologia aplicada a l’educació, i en concret a les matèries STEAM, és una combinació ideal…
Errar és un fet inevitable en la condició humana, però com vivim l’error les persones? Com abordem l’error…
“Aprendre a programar ens ajuda a donar-li sentit al món en constant canvi que ens envolta, a conèixer…
Torneig Robot-sumo Prepara un torneig de robòtica a l’aula i viu l’experiència. M’interessa! Què aprèn l’alumnat en aquesta…