Tecnologia

Micro:shield a les aules: impulsem l’Educació STEAM

Fa ja uns anys que des de Make&Learn explorem amb entusiasme les possibilitats de la placa micro:bit i…

Celebrem les festes aprenent a programar un videojoc

En la darrera entrada del blog vam compartir un recurs per celebrar la Castanyada a l’aula programant amb…

Programant amb Scratch per celebrar la Castanyada a l’aula

Amb motiu de la CodeWeek i la Castanyada, us presentem tres propostes per programar amb Scratch a l’aula,…

Introducció a Arduino amb Tinkercad circuits

Introducció a Arduino amb el simulador Tinkercad circuits Prototipa projectes amb Arduino i visualitza el seu comportament en…

Situacions d’aprenentatge: que són i com preparar-les

Què és una situació d’aprenentatge? L’entrada en vigència de la nova llei d’educació (LOMLOE) ha posat sobre taula…

Noves oportunitats de programació i robòtica a Batxillerat amb SHERPA

L’educació està en constant evolució i adaptació per a respondre a les necessitats dels estudiants i a les…

Aprèn Ciència i Tecnologia amb els projectes STEAM de SHERPA

Sabies que la tecnologia aplicada a l’educació, i en concret a les matèries STEAM, és una combinació ideal…

L’error, una oportunitat d’aprenentatge

Errar és un fet inevitable en la condició humana, però com vivim l’error les persones? Com abordem l’error…

CodeWeek: una oportunitat per apropar la programació a les aules

“Aprendre a programar ens ajuda a donar-li sentit al món en constant canvi que ens envolta, a conèixer…

Torneig Robot-sumo

Torneig Robot-sumo Prepara un torneig de robòtica a l’aula i viu l’experiència. M’interessa! Què aprèn l’alumnat en aquesta…

Obrir xat
1
En què et podem ajudar?
Hola, en què et podem ajudar? :)