Tecnologia

Aprèn Ciència i Tecnologia amb els projectes STEAM de SHERPA

Sabies que la tecnologia aplicada a l’educació, i en concret a les matèries STEAM, és una combinació ideal…

L’error, una oportunitat d’aprenentatge

Errar és un fet inevitable en la condició humana, però com vivim l’error les persones? Com abordem l’error…

CodeWeek: una oportunitat per apropar la programació a les aules

“Aprendre a programar ens ajuda a donar-li sentit al món en constant canvi que ens envolta, a conèixer…

Torneig Robot-sumo

Torneig Robot-sumo Prepara un torneig de robòtica a l’aula i viu l’experiència. M’interessa! Què aprèn l’alumnat en aquesta…

Pneumàtica i hidràulica

Pneumàtica i hidràulica Descobreix el funcionament de la pneumàtica i la hidràulica amb la construcció d’una premsa hidràulica….

Electrònica analògica i digital

Electrònica analògica i digital Dissenya circuits electrònics amb l’eina digital Tinkercad Circuits i una protoboard. M’interessa! Què aprèn…

Habitatge: accessibilitat i manteniment

Habitatge: accessibilitat i manteniment Apropa el concepte d’habitatge de forma actual a l’aula i dissenya’n un amb l’eina…

Vehicles: motors i combustibles

Vehicles: motors i combustibles Descobreix el funcionament dels motors més comuns en l’actualitat. M’interessa! Què aprèn l’alumnat en…

Projecte: Cotxe elèctric

Projecte: Cotxe elèctric Construeix i personalitza un cotxe elèctric controlat amb comandament. M’interessa! Què aprèn l’alumnat en aquesta…

Projecte: Màquina elèctrica

Projecte: Màquina elèctrica Aplica els coneixements d’electricitat i disseny 3D en la construcció d’una màquina elèctrica. M’interessa! Què…