Introducció al pensament computacional

Treballa la lògica a l’aula amb una activitat sense pantalles.

Què aprèn l'alumnat amb aquest recurs?

Aquest recurs gratuït de Make&Learn ofereix a l’alumnat la possibilitat d’iniciar-se al pensament computacional a través d’un joc: el Robot Picasso.

A partir d’una presentació interactiva i un document de treball, l’alumnat aprèn sobre algorismes i diagrames de flux treballant la lògica i la resolució de problemes.

Per què l’hem creat?

“A Make&Learn disposem de moltes activitats i projectes vinculats a la programació i a la robòtica, però calia també desenvolupar algun recurs que treballés els fonaments de tot això, el pensament computacional. He creat aquesta presentació per explicar què és un algorisme i com funcionen els diagrames de flux. A més d’inventar-me un joc per treballar el pensament computacional sense pantalles, el què li diuen en anglès, una unplugged activity.”

Anna Sanchis

Cofundadora de Make&Learn i enginyera mecatrònica

Omple el formulari i t’enviarem la versió completa

Altres recursos gratuïts d’interès

Per què escollir Make&Learn?

Experiència

Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.

Confiança

Més de 4.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.

Preu

Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.