Treballa la lògica a l’aula amb una activitat sense pantalles.
Ets a Inici > Recursos gratuïts > Introducció al pensament computacional
Aquest recurs gratuït de Make&Learn ofereix a l’alumnat la possibilitat d’iniciar-se al pensament computacional a través d’un joc: el Robot Picasso.
A partir d’una presentació interactiva i un document de treball, l’alumnat aprèn sobre algorismes i diagrames de flux treballant la lògica i la resolució de problemes.
“A Make&Learn disposem de moltes activitats i projectes vinculats a la programació i a la robòtica, però calia també desenvolupar algun recurs que treballés els fonaments de tot això, el pensament computacional. He creat aquesta presentació per explicar què és un algorisme i com funcionen els diagrames de flux. A més d’inventar-me un joc per treballar el pensament computacional sense pantalles, el què li diuen en anglès, una unplugged activity.”
Anna Sanchis
Cofundadora de Make&Learn i enginyera mecatrònica
Experiència
Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.
Confiança
Més de 4.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.
Preu
Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.
Experiència
Un equip de pedagogs, enginyers i dissenyadors llestos per pujar el nivell de les teves classes de tecnologia.
Confiança
Més de 18.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.
Preu
Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.