Descobreix els
Itineraris SHERPA
Selecció de Situacions
d’Aprenentatge per a
l’ESO i Batxillerat
T’interessa? Completa aquest formulari i et contactarem el més aviat possible!
Itineraris SHERPA per a l’ESO

Projecte: Estel
Tecnologia i procés tecnològic

De l’esbós al plànol
Dibuix tècnic i representació d’objectes

D’on provenen els materials?
Materials i anàlisi d’objectes

Projecte: Suport portàtil
Eines i operacions a l’aula de tecnologia

Projecte: Laberint de gravetat
Aplicació del procés tecnològic i ús d’eines del taller

Projecte: Estel
Tecnologia i procés tecnològic

De l’esbós al plànol
Dibuix tècnic i representació d’objectes

D’on provenen els materials?
Materials i anàlisi d’objectes

Projecte STEAM: Pinball
Disseny, construcció i programació d’un Pinball amb micro:bit i Tinkercad Codeblocks

Especialistes en centrals productores d’energia
Producció i recursos energètics

Projecte STEAM: Aerogenerador
Disseny, construcció i programació d’un aerogenerador amb micro:bit

Què és un circuit elèctric?
Electricitat bàsica

Descobrim la Llei d’Ohm!
Muntatge i anàlisi de circuits

Especialistes en centrals productores d’energia
Producció i recursos energètics

Què és un circuit elèctric?
Electricitat bàsica

Descobrim la Llei d’Ohm!
Muntatge i anàlisi de circuits

Projecte: Cotxe elèctric
Magnituds i circuits elèctrics en la construcció d’un projecte

Com poden les estructures resistir i adaptar-se a la força de la natura?
Estructures i esforços mecànics

Projecte: Autòmat
Màquines simples i mecanismes

Motor de combustió o motor elèctric?
Vehicles: motors i combustibles

Com poden les estructures resistir i adaptar-se a la força de la natura?
Estructures i esforços mecànics

Projecte: Autòmat
Màquines simples i mecanismes

Projecte: Un institut per a tothom
Introducció a la fabricació digital

Projecte: Caixa de música
Programació i robòtica amb micro:bit

Projecte STEAM: Qualitat de l’aire
Disseny i programació d’un detector de CO₂ amb micro:bit

Olimpíades de robòtica (Cutebot)
Programació amb robot Cutebot i l’entorn MakeCode

Projecte: Caixa de música
Programació i robòtica amb micro:bit

Projecte: Robot al rescat (Cutebot)
Programació en blocs d’un robot teledrigit basat en micro:bit

Projecte STEAM: Disparats
Construcció i programació d’un coet amb micro:bit

Converteix les teves idees en realitat (Onshape)
Disseny de producte amb Onshape

Com podem utilitzar l’aire i l’aigua per generar moviment?
Pneumàtica i hidràulica

Dissenya i experimenta amb circuits electrònics
Electrònica analògica i digital

Inicia’t en el món de la programació en codi amb Arduino
Introducció a Arduino amb el simulador Tinkercad Circuits

Com podem utilitzar l’aire i l’aigua per generar moviment?
Pneumàtica i hidràulica

Dissenya i experimenta amb circuits electrònics
Electrònica analògica i digital

Projecte: Casa domòtica
Muntatge i programació d’una casa domòtica amb Arduino

Projecte: D’una idea a una app
Desenvolupament d’aplicacions amb App Lab

Bones pràctiques per a una presència en línia responsable
Seguretat i benestar digital

Com podem distingir la informació real de la falsa?
Claus per a una ciutadania digital crítica
Itineraris SHERPA per a Batxillerat

Projecte: Màquina classificadora
Fonaments de l’automatització industrial i la intel·ligència artificial

Projecte Robot: “Pick and place”
Programació i control d’un braç robòtic

Projecte: Magatzem robotitzat
Programació i control d’un robot mòbil

Inicia’t en el món de la programació en codi amb Arduino
Introducció a Arduino amb el simulador Tinkercad Circuits

Torneig Robot-sumo (Arduino)
Programació d’un robot autònom basat en Arduino

Projecte: Màquina classificadora
Fonaments de l’automatització industrial i la intel·ligència artificial

Inicia’t en el món de la programació en codi amb Arduino
Introducció a Arduino amb el simulador Tinkercad Circuits

Torneig Robot-sumo (Arduino)
Programació d’un robot autònom basat en Arduino

Projecte Robot: “Pick and place”
Programació i control d’un braç robòtic

Inicia’t en el món de la programació en codi amb Arduino
Introducció a Arduino amb el simulador Tinkercad Circuits

Torneig Robot-sumo (Arduino)
Programació d’un robot autònom basat en Arduino

Projecte: Magatzem robotitzat
Programació i control d’un robot mòbil

La programació a través del joc de cartes
Fonaments de programació

Automatitza les tasques del Treball de Recerca (Javascript)
Introducció a JavaScript i Google Apps Script

De la recollida de dades a la visualització de la informació (Python)
Anàlisi i visualització de dades amb Python i Google Colab

Descobreix el món del disseny i programació de videojocs
Desenvolupament de videojocs amb Godot
1. Alineats amb les directrius de la LOMLOE.
2. Solucions adaptades al teu centre educatiu.
Itineraris que s’ajusten al nivell del teu alumnat i al material de robòtica i pressupost del teu centre.
3. Situacions d'aprenentatge a punt per ser aplicades.
Cada Situació d’Aprenentatge inclou tot el material didàctic necessari perquè puguis aplicar-les directament a l’aula, estalviant temps en la planificació i implementació.
4. Atenció individualitzada i seguiment continu.
El nostre equip de professionals et guiarà des del primer moment i resoldrà els teus dubtes perquè implementis les activitats amb confiança.
Perquè des de 2018 estem al costat dels centres educatius per impulsar l’educació STEAM.
Perquè més de 140 centres, 400 docents i 20.000 alumnes ja utilitzen el programa educatiu SHERPA!
I perquè estem (i seguirem) a prop teu des del primer moment.
Continguts actuals i de qualitat, alineats amb els objectius curriculars.
Tot el material necessari per a les activitats pràctiques a l’aula.
Acompanyament personalitzat per garantir l’èxit de cada proposta.
I, per què amb make+learn?
Perquè des de 2018 estem al costat dels centres educatius per impulsar l’educació STEAM.
Perquè més de 140 centres, 400 docents i 20.000 alumnes ja utilitzen el programa educatiu SHERPA!
I perquè estem (i seguirem) a prop teu des del primer moment.
Continguts actuals i de qualitat, alineats amb els objectius curriculars.
Tot el material necessari per a les activitats pràctiques a l’aula.
Acompanyament personalitzat per garantir l’èxit de cada proposta.
I això és el que ens expliquen.
“El projecte de make+learn destaca perquè es troba en constant expansió, creixent de la mà de l’acadèmia, la societat i els centres educatius. Això li dóna la possibilitat d’anar incorporant una perspectiva crítica, innovadora i de gènere a les seves propostes, que tenen un immens potencial.”

"Les propostes SHERPA ens ajuden moltíssim a obtenir molta més qualitat de les propostes que tradicionalment nosaltres podíem traslladar al nostre alumnat."

"Ens encanta de make+learn la frescor de la seva proposta, tant dels materials com de les activitats i l'acompanyament i el suport del sherpa, que sempre hi és quan sorgeix un dubte. Fantàstic!"

"SHERPA és una passada! L’equip de make+learn et facilita tot el necessari perquè estiguis a gust i facis teu tot el temari."

"El programa educatiu de make+learn, SHERPA, ens facilita la vida al departament de ciència i tecnologia i ens permet centrar-nos en desenvolupar la nostra tasca docent."

Omple el formulari per agendar una cita de 30 minuts.
Analitzarem el teu cas i rebràs una proposta a mida.