Ets a Inici > SHERPA > Com podem utilitzar l’aire i l’aigua per generar moviment?
Description
Descripció de la situació d’aprenentatge
Coneixes alguna màquina de la teva vida quotidiana que utilitzi un sistema pneumàtic o hidràulic? A partir d'una pregunta inicial i diverses activitats basades en metodologies actives, l'alumnat treballa diferents conceptes sobre pneumàtica i hidràulica, coneix les parts i els components d'un circuit pneumàtic, així com la descripció de cada un d'ells, el símbol que el representa i la seva posterior lectura i anàlisi en un circuit. Un conjunt de sabers que aplica posteriorment en el muntatge d'una premsa hidràulica per estudiar el Principi de Pascal.
Durada:
De 10 a 14 hores
Àrea de coneixement:
Tecnologia
Etapa educativa:
Educació Secundària
Objectius
- Assimilar els conceptes i principis fonamentals de la pneumàtica i hidràulica.
- Identificar els components essencials, la simbologia i el procediment operatiu d’un circuit.
- Explorar com funcionen els circuits pneumàtics i hidràulics.
- Introduir-se als programaris de simulació específics per a circuits pneumàtics.
- Investigar les principals aplicacions de la pneumàtica i hidràulica mitjançant la construcció d’una premsa hidràulica.
- Entendre els principis físics subjacents als circuits pneumàtics i hidràulics.
Recursos
- Làmines i llistons de fusta
- Cargoleria I elements de fixació
- Xeringues i tub transparent
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Reviews
There are no reviews yet.