Ets a Inici > Situacions d’Aprenentatge SHERPA > Del concepte a la creació virtual d’una casa
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
Aprèn de manera amena i innovadora sobre el concepte d'habitatge, tipus, característiques i instal·lacions d'aquest, així com el dret i les opcions d'accés. Mitjançant casos pràctics i activitats basades en metodologies actives, l'alumnat reflexiona i aprèn sobre l'habitatge a la nostra societat. Posteriorment, utilitza l'eina digital Sweet Home 3D per dissenyar i desenvolupar un habitatge virtual en grup, donant un enfocament actual i motivador a la temàtica.

Durada:
De 18 a 22 hores

Àrea de coneixement:
Tecnologia

Etapa educativa:
Educació Secundària



Objectius
- Conèixer el dret i procediments d’accés a un habitatge.
- Reconèixer els diferents tipus d’habitatges i les instal·lacions d’aquests.
- Reconèixer els avantatges de l’evolució tecnològica als habitatges.
- Utilitzar “Sweet home” com a eina de disseny d’habitatges.
Recursos
- Aquesta situació d’aprenentatge no requereix material de m+l.
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.