Ets a Inici > SHERPA > Torneig Robot-sumo (Arduino)
Description
Descripció de la situació d’aprenentatge
Participa en una competició de programació i robòtica amb els teus companys/es de classe. En aquesta situació d'aprenentatge l'alumnat treballa en equip per dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb l'objectiu de superar diferents reptes i preparar-se per a un torneig respectuós a l'aula.
Durada:
De 16 a 20 hores
Àrea de coneixement:
Tecnologia
Etapa educativa:
Educació Secundària
1 robot sumo Arduino
2 robot sumo Arduino
3 robot sumo Arduino
Objectius
- Utilitzar l’entorn de programació Arduino IDE.
- Desenvolupar programes amb llenguatge C/C++ per a Arduino.
- Aplicar diverses estructures de programació per a la consecució dels objectius del repte.
- Col·laborar en equip per a la resolució creativa d’un repte.
- Aplicar coneixements de programació en la solució de reptes amb Arduino.
Recursos
- Kit d’electrònica
- Arduino
- motorshields
- Components electrònics
- Kit xassís del Robot Sumo:bit
- Peces de DM del robot
- Cargoleria
- Elements de fixació
- Camp de joc sumo i laberint
Be the first to review “Torneig Robot-sumo (Arduino)” Cancel·la les respostes
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Reviews
There are no reviews yet.