Ets a Inici > SHERPA > Torneig Robot-sumo (Python)
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
Participa en una competició de programació i robòtica amb els teus companys/es de classe. En aquesta situació d'aprenentatge l'alumnat treballa en equip per dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb l'objectiu de superar diferents reptes i preparar-se per a un torneig respectuós a l'aula.
Durada:
De 16 a 20 hores
Àrea de coneixement:
Tecnologia
Etapa educativa:
Educació Secundària
1 Torneig robot sumo python
3 Torneig robot sumo python
2 Torneig robot sumo python
4 Torneig robot sumo python
Objectius
- Conèixer l’entorn de programació amb llenguatge Python per micro:bit.
- Desenvolupar programes en llenguatge Python amb la placa micro:bit.
- Utilitzar diferents estructures de programació per assolir els objectius del repte.
- Treballar en equip per la resolució creativa d’un repte.
- Aplicar el coneixement adquirit de programació per a resoldre diferents reptes.
Recursos
- Kit d’electrònica
- micro:bits
- micro:shields
- Components electrònics
- Kit xassís del Robot Sumo:bit
- Peces de DM del robot
- Cargoleria
- Elements de fixació
- Camp de joc sumo i laberint
Sigueu els primers a ressenyar “Torneig Robot-sumo (Python)” Cancel·la les respostes
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.