Motor de combustió o motor elèctric?

Vehicles: motors i combustibles

Descripció

Descripció de la situació d’aprenentatge

Planteja a l'alumnat un dilema d'actualitat: motor de combustió o motor elèctric? Mitjançant una explicació teòrica i diverses activitats d'investigació, l'alumnat aprèn i reflexiona sobre els vehicles elèctrics, l'ús de combustibles fòssils en el transport i la importància de les fonts d'energia renovable i sostenible. Així, adquireix el coneixement necessari per debatre a l'aula sobre aquesta qüestió amb la dinàmica cooperativa de "La peixera".

Durada:

De 8 a 12 hores

Àrea de coneixement:

Tecnologia i Digitalització

Etapa educativa:

Educació Secundària

vehicles motors i combustibles 1
vehicles motors i combustibles 3
vehicles motors i combustibles 5
vehicles motors i combustibles 4

Objectius

  • Entendre el funcionament dels motors tèrmics i els motors elèctrics.
  • Relacionar l’origen dels diferents combustibles fòssils amb el seu ús i impacte ambiental.
  • Calcular l’energia, el treball i la potència.
  • Calcular la cilindrada del motor de combustió de 4T.
  • Utilitzar eines informàtiques per realitzar qüestionaris d’ajuda per l’estudi.
  • Dur a terme un debat de manera ordenada i respectuosa.

Recursos

  • Aquesta situació d’aprenentatge no requereix material de M&L.

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Motor de combustió o motor elèctric?”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

T’INTERESSA?

Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.

Obrir xat
1
En què et podem ajudar?