Ets a Inici > SHERPA > Olimpíades de robòtica (Cutebot)
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
Descobreix la placa micro:bit, el robot Cutebot i l'entorn de programació MakeCode en un context de treball per reptes i activitats inspirades en unes Olimpíades de robòtica. En aquesta situació d'aprenentatge, l'alumnat explora el món de la robòtica i la programació en blocs a partir de diferents activitats on l'alumnat dissenya i supera diversos reptes de forma cooperativa amb el seu robot.
Durada:
De 10 a 12 hores
Àrea de coneixement:
STEAM
Etapa educativa:
Educació Primària
cuteb4
cuteb3
cuteb2
cuteb1
Objectius
- Identificar les diferents parts i components de la placa.
- Familiaritzar-se amb l’entorn de programació MakeCode específic per a la placa micro:bit.
- Utilitzar la placa micro:bit, el robot Cutebot i l’entorn de programació MakeCode per a programar diferents moviments.
- Identificar els seus sensors, actuadors i capacitats de moviment.
- Explorar les diferents funcions i possibilitats que ofereix el robot Cutebot.
- Programar el robot Cutebot per a respondre de manera diferent segons les condicions establertes.
Recursos
- micro:bits
- Cutebots
- Cables USB
- Camp de joc Laberint
Sigueu els primers a ressenyar “Olimpíades de robòtica (Cutebot)” Cancel·la les respostes
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.