Ets a Inici > Situacions d’Aprenentatge SHERPA > Projecte: Caixa de música
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
"Com funcionen els aparells elèctrics i electrònics de la vida quotidiana?" És la pregunta que guia l'alumnat en aquesta situació d'aprenentatge. A través de la immersió pràctica en l'ús de la placa micro:bit amb l'entorn de programació MakeCode, l'alumnat descobreix els secrets d'aquests aparells mitjançant simulacions i programacions de components interns i externs de la placa. Això el prepara per aplicar les competències adquirides en la construcció i programació d'una màquina més complexa: una caixa de música electrònica.

Durada:
De 10 a 16 hores

Àrea de coneixement:
Tecnologia i Digitalització

Etapa educativa:
Educació Secundària




Objectius
- Conèixer l’entorn de programació de micro:bit.
- Desenvolupar programes amb la placa micro:bit per donar resposta a les activitats plantejades.
- Utilitzar diferents estructures de programació de forma autònoma per assolir els objectius del repte.
- Programar diversos tipus de components avançats amb la micro:shield.
- Interpretar un diagrama de flux per a la resolució d’un problema de programació.
Recursos
- Kit d’electrònica SHERPA II
- Components electrònics i actuadors
- Làmines de fusta Projecte Caixa de música
- Elements de fixació (brides i gomes elàstiques)
- Material per a manualitats
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.