Ets a Inici > Situacions d’Aprenentatge SHERPA > Bones pràctiques per a una presència en línia responsable
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
Aquesta situació d'aprenentatge se centra en la comprensió i gestió responsable de la presència en línia. L'alumnat explora els fonaments de la identitat digital, la seguretat i la privacitat en entorns digitals, així com el benestar digital i els drets i responsabilitats en l'espai virtual. Mitjançant activitats diverses, com debats, anàlisis de casos pràctics i la creació d'una campanya audiovisual de conscienciació, es promou una actitud crítica i ètica en l'ús de les tecnologies digitals.

Durada:
De 24 a 30 hores

Àrea de coneixement:
Digitalització

Etapa educativa:
Educació Secundària

Objectius
- Conèixer els drets digitals i les implicacions ètiques de la presència en línia.
- Comprendre la identitat digital i la seva relació amb la privacitat i l’empremta digital.
- Analitzar casos pràctics per desenvolupar una actitud crítica en l’ús d’eines digitals.
- Aplicar estratègies de seguretat i protecció de dades en entorns digitals.
- Reflexionar sobre l’impacte de l’ús de la tecnologia en el benestar digital.
- Dissenyar una campanya audiovisual per fomentar una presència en línia responsable.
Recursos
- Aquesta situació d’aprenentatge no requereix material de m+l.
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.