Vés al contingut
make+learnmake+learn
  • SHERPAAmplia
    • Situacions d’Aprenentatge SHERPA
    • Itineraris SHERPA (Primària)
    • Itineraris SHERPA (ESO i Batxillerat)
  • Subvenció 4.0
  • Recursos gratuïts
  • BOTIGA ONLINE
  • Blog
  • Qui som
SOL·LICITA INFORMACIÓ
make+learn

Figures geomètriques amb el robot pintor

Art, geometria i programació amb el robot Finch

M'INTERESSA!

Ets a Inici > Situacions d’Aprenentatge SHERPA > Figures geomètriques amb el robot pintor

  • Descripció
  • Ressenyes (0)

Descripció

Descripció de la situació d’aprenentatge

Potencia el pensament computacional i la teva creativitat. En aquesta situació d'aprenentatge amb una sèrie d'activitats on es combina l'art, la geometria, i la robòtica, l'alumnat se submergeix en el món artístic de Kandinsky, mentre es familiaritza amb la programació del robot Finch i el seu entorn FinchBlox (similar a ScratchJr). Un robot capaç de dibuixar figures geomètriques per a crear obres d'art a través de la programació.

Durada:

De 11 a 15 hores

Àrea de coneixement:

STEAM

Etapa educativa:

Educació Primària

1 Robot Finch
2 Robot Finch
3 Robot Finch

Objectius

  • Comprendre els conceptes bàsics de la robòtica i la programació.
  • Desenvolupar el pensament computacional i les habilitats lògiques.
  • Ordenar seqüències de moviment per al control del robot Finch.
  • Programar el robot Finch per a la resolució de reptes concrets.
  • Descobrir i entendre l’obra de Kandinsky.
  • Participar en la creació grupal d’obres artístiques.

Recursos

  • Robots Finch
  • micro:bits
  • Cablejat
  • Material per a manualitats (retoladors, rotlle de paper, etc.)

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Figures geomètriques amb el robot pintor” Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

T’INTERESSA?

Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.

Productes relacionats

  • Projecte: Màquina classificadora

    Projecte: Màquina classificadora

    Llegeix mésContinua S'està carregant Fet
  • Som robots (Bee-Bot / Blue-Bot)

    Som robots (Bee-Bot / Blue-Bot)

    Llegeix mésContinua S'està carregant Fet
  • Torneig Robot-sumo (Python)

    Torneig Robot-sumo (Python)

    Llegeix mésContinua S'està carregant Fet
  • Projecte: Robot al rescat (blocs)

    Projecte: Robot al rescat (blocs)

    Llegeix mésContinua S'està carregant Fet

make+learn, un equip de professionals apassionats per la tecnologia i l'educació amb una àmplia experiència en l'ensenyament de les disciplines STEAM.

© 2025 Make and Learn SL. Tots els drets reservats.

info@makeandlearn.cat

+34 615 53 30 23

+34 93 010 24 33

LinkedIn Instagram YouTube X
Hola! En què et podem ajudar?
WhatsApp
Hola! 👋
En què et podem ajudar?
Iniciar conversa
  • SHERPA
    • Situacions d’Aprenentatge SHERPA
    • Itineraris SHERPA (Primària)
    • Itineraris SHERPA (ESO i Batxillerat)
  • Subvenció 4.0
  • Recursos gratuïts
  • BOTIGA ONLINE
  • Blog
  • Qui som
SOL·LICITA INFORMACIÓ