Figures geomètriques amb el robot pintor
Art, geometria i programació amb el robot Finch
Ets a Inici > SHERPA > Figures geomètriques amb el robot pintor
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
Potencia el pensament computacional i la teva creativitat. En aquesta situació d'aprenentatge amb una sèrie d'activitats on es combina l'art, la geometria, i la robòtica, l'alumnat se submergeix en el món artístic de Kandinsky, mentre es familiaritza amb la programació del robot Finch i el seu entorn FinchBlox (similar a ScratchJr). Un robot capaç de dibuixar figures geomètriques per a crear obres d'art a través de la programació.
Durada:
De 11 a 15 hores
Àrea de coneixement:
STEAM
Etapa educativa:
Educació Primària
1 Robot Finch
2 Robot Finch
3 Robot Finch
Objectius
- Comprendre els conceptes bàsics de la robòtica i la programació.
- Desenvolupar el pensament computacional i les habilitats lògiques.
- Ordenar seqüències de moviment per al control del robot Finch.
- Programar el robot Finch per a la resolució de reptes concrets.
- Descobrir i entendre l’obra de Kandinsky.
- Participar en la creació grupal d’obres artístiques.
Recursos
- Robots Finch
- micro:bits
- Cablejat
- Material per a manualitats (retoladors, rotlle de paper, etc.)
Sigueu els primers a ressenyar “Figures geomètriques amb el robot pintor” Cancel·la les respostes
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.