Torneig Robot-sumo

Prepara un torneig de robòtica a l’aula i viu l’experiència.

Què aprèn l'alumnat en aquesta unitat didàctica?

Aquesta unitat didàctica descobreix a l’alumnat el món de la competició de programació i robòtica. A partir del treball per reptes, l’alumnat aprèn i consolida la programació de la placa micro:bit amb llenguatge Python* per aplicar-ho en un torneig de robots de sumo respectuós amb els companys/es de l’aula.

*Unitat disponible també en blocs de programació (MakeCode).

Durada: 16-20 hores

Continguts de la unitat

  • Placa micro:bit

  • Llenguatge de programació Python

    • Programació de la micro:bit

    • El pseudocodi

    • Diagrames de flux

    • Condicionals

    • Variables

    • Funcions

    • Comunicació sèrie

    • Operadors lògics

  • Sensors i actuadors

  • Resolució de reptes

  • Campetició de robòtica

Què inclou?

  • Formació online pel professorat

  • Suport en la planificació i implementació del mòdul SHERPA

  • Material didàctic digital multiplataforma

  • Kit: Robot Sumo:bit

  • Kit: Camps de joc

Sol·licita una demo

Altres experiències d’interès

Per què escollir Make&Learn?

Experiència

Equip multidisciplinar preparat per ajudar-te a millorar la teva experiència a l’aula.

Confiança

Més de 14.000 alumnes de Catalunya ja estan aprenent amb el nostre contingut i material didàctic.

Preu

Tot un curs sencer amb SHERPA és més barat que una quota mensual d’una extraescolar de robòtica.