Ets a Inici > SHERPA > Perseverance a Mart (Makey Makey)
Descripció
Descripció de la situació d’aprenentatge
Programa una missió a Mart amb Makey Makey i Scratch. En aquesta situació d'aprenentatge, l'alumnat aprèn a programar la placa Makey Makey amb l'entorn de programació Scratch. A partir de diferents reptes contextualitzats amb l'exploració espacial, l'alumnat dissenya i programa l'escenari i els personatges de diferents jocs. Un conjunt de sabers i habilitats que aplica més tard en el desenvolupament d'un projecte: la construcció i programació d'un comandament que controla el moviment d'una nau espacial.
Durada:
De 10 a 12 hores
Àrea de coneixement:
STEAM
Etapa educativa:
Educació Primària
Objectius
- Comprendre els conceptes bàsics de programació amb l’entorn de programació Scratch i la placa Makey Makey.
- Adquirir coneixements sobre els components i funcionalitats de la placa Makey Makey.
- Desenvolupar habilitats de programació mitjançant la creació de programes interactius utilitzant Scratch i Makey Makey.
- Aplicar coneixements en matèria de programació i tecnologia en un context rellevant, com el disseny i la simulació d’una missió espacial a Mart.
- Fomentar la creativitat i la resolució de problemes mitjançant el disseny i la construcció d’un comandament de nau espacial utilitzant materials de manualitats.
- Promoure la col·laboració i el treball en equip a través de les activitats de desenvolupament, on els estudiants hauran de compartir idees i solucions.
- Fomentar l’aprenentatge actiu i la perseverança enfrontant reptes i resolent-los de manera autònoma.
Recursos
- Makey Makey
- Boles d’acer
- Components electrònics i cablejat
- Làmines i peces de cartró
- Material per a manualitats (enquadernadors, tires de velcro, etc.)
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Ressenyes
Encara no hi ha ressenyes.