Ets a Inici > SHERPA > Torneig Robot-sumo (Cutebot)
Description
Descripció de la situació d’aprenentatge
Participa en una competició de programació i robòtica amb els teus companys/es de classe. En aquesta situació d'aprenentatge l'alumnat treballa en equip per dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb l'objectiu de superar diferents reptes i preparar-se per a un torneig respectuós a l'aula.
Durada:
De 16 a 20 hores
Àrea de coneixement:
Tecnologia i Digitalització
Etapa educativa:
Educació Secundària
sumo1
sumo41
sumo3
sumo2
Objectius
- Conèixer l’entorn de programació amb llenguatge en blocs per micro:bit.
- Desenvolupar programes en llenguatge en blocs amb la placa micro:bit.
- Utilitzar diferents estructures de programació per assolir els objectius del repte.
- Treballar en equip per la resolució creativa d’un repte.
- Aplicar el coneixement adquirit de programació per a resoldre diferents reptes.
Recursos
- Cute:bots amb micro:bit
- Camp de joc sumo i laberint
Be the first to review “Torneig Robot-sumo (Cutebot)” Cancel·la les respostes
T’INTERESSA?
Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.
Reviews
There are no reviews yet.