Torneig Robot-sumo (cutebot)

Programació en blocs d'un robot autònom

Descripció

Descripció de la situació d’aprenentatge

Participa en una competició de programació i robòtica amb els teus companys/es de classe. En aquesta situació d'aprenentatge l'alumnat treballa en equip per dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb l'objectiu de superar diferents reptes i preparar-se per a un torneig respectuós a l'aula.

Durada:

De 16 a 20 hores

Àrea de coneixement:

Tecnologia i Digitalització

Etapa educativa:

Educació Secundària

3 Torneig robot sumo cutebot
4 Torneig robot sumo cutebot
1 Torneig robot sumo cutebot
2 Torneig robot sumo cutebot

Objectius

  • Conèixer l’entorn de programació amb llenguatge en blocs per micro:bit.
  • Desenvolupar programes en llenguatge en blocs amb la placa micro:bit.
  • Utilitzar diferents estructures de programació per assolir els objectius del repte.
  • Treballar en equip per la resolució creativa d’un repte.
  • Aplicar el coneixement adquirit de programació per a resoldre diferents reptes.

Recursos

  • Cute:bots amb micro:bit
  • Camp de joc sumo i laberint

Ressenyes

Encara no hi ha ressenyes.

Sigueu els primers a ressenyar “Torneig Robot-sumo (cutebot)”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

T’INTERESSA?

Per implementar aquesta situació d’aprenentatge a la teva aula, omple
el següent formulari i ens posarem en contacte amb tu per assessorar-te.

Obrir xat
1
En què et podem ajudar?